torsdag 28 juni 2012

Saxat ut trilogin


En mullig, mörk tjej med en stor rödspräcklig klänning kom fram till baren för att köpa en dricka. Klänningen fick henne att se större ut än hon egentligen var då den dolde alla eventuella kurvor. Det var den typ av klänning en kvinna valde när hon inte ville visa sin kropps skavanker men istället gör att hon döljer sin skönhet. En klänning för någon som inte tror sig duga. Han vände sig mot henne och log. Hon log försynt tillbaka. Med sin kind tätt mot hennes och sina läppar invid hennes öra viskade han något som fick henne att rodna. Snart satt jag ensam igen då han var uppe på dansgolvet och dansade med henne. Han rörde vid henne, höll henne, svängde runt henne, uppskattade henne på ett sätt som hon inte blivit tidigare, det syntes. Han njöt av henne och han avslutade dansen med en lång kyss. En passionerad kyss. Sedan skiljdes de åt. Han kom tillbaka till mig och satte sig med ett nöjt leende. Jag gav honom en blick som inte dolde mina tankar om hans uppträdande.
”Hon var allt för vacker för att gå runt och känna sig obekväm. Du såg väl hur liten hon kände sig.”
”Men blir hon inte ledsen när hon bara får en kyss och inget mer?”
”Nej, jag är väldigt klar med att jag inte är ute efter något mer. Jag förklarade för henne att jag inte skulle kunna gå vidare i mitt liv utan att få en endaste gång smaka på hennes läppar. Efter det skiljs vi åt och vi har båda gett varandra något. Hon har fått uppmärksamhet, självkänsla och jag har fått en het kyss från en otroligt sexig tjej.”
Jag kunde inte hålla mig för skratt. Jag hade hamnat bredvid Don Juan, det största hotet i världen. En kille som kom och tog det han ville ha utan att lämna ärr i någon själ. Han älskade verkligen sig själv och såg sig själv som guds gåva till tjejerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar