söndag 10 juni 2012

Ännu en veckas skapande

Den här veckan har varit lite upp och ner. Först och främst stod jag vid en stor förändring i boken, från en mycket målande bit där jag var bekväm har jag börjat gå in i en ny era. Jag kände mig inte säker, visste inte riktigt vad jag ville och körde fast. Jag bestämde mig därför att jag skulle hoppa i texten. Jag visste vad som skulle hända längre fram och därför valde jag att gå direkt dit. Då började det flöda igen. Det är väldigt erotiskt, det är sexigt och det är hett. Texten bara kastar sig fram och jag njuter av varje nedslag. Kvinnor ligger vid fötterna för deras fötter och älskogen vibrerar i Paris.

Underbart.

Hittills denna vecka har Ragnvald vuxit med 6540 ord och 35 350 tecken vilket för mig känns som ett rejält steg framåt.

Det ger en bok på 97 A4-sidor, 60 464 ord och 328 425 tecken.

Men vem vet, det kanske hinner bli mer innan ridån gör ner för veckan, jag är sugen att kasta mig in i hans värld så fort jag får chansen - vilket jag tror jag kan få i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar