torsdag 26 juli 2012

Het beröring - saxat ur andra boken


 Bild lånad från Chopra center

Nätternas själabränningar varvades med heta drömmar om Alvhilda. Jag såg henne naken och hennes gröna ögon lös för mig. När hennes händer vidrörde min hud var det som om huden fattade eld, som om den glödde. Det smärtade på ett underbart sätt. Den var kompatibel med den eld som brann inom min själ varje natt. Istället för att plågas, njöt jag av smärtan hon gav mig. Det var alltid svart i mina drömmar, som om hela drömmen lystes upp av hennes gröna ögon. Hennes kyssar slukade mig, fick mig att explodera i upphetsning. Jag började skrika på nätterna igen fast utan att vakna. Jag skrek inte av smärta, jag skrek av den upphetsning som hon gav mig. Min pubertet var tuff för hela min familj men jag fick en smärtsam njutning som jag levde på under hela dagarna. Mina föräldrar fick bara skriken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar