onsdag 23 april 2014

Nu är hon äntligen hemma



Efter lång nervös väntan har hon äntligen kommit till oss, Alvhilda. Det har verkligen varit en nagelbitare i slutet eftersom hon blev lite sen från tryckeriet. Jag har bokat in oss på Andra världar nu i helgen, där jag dessutom kommer ha en liten minirelease, med bjuddricka, godsaker, högläsning och banderoll. Jag har skaffat iZettle, gjort smycken och förberett inför släppet med själ och hjärta. När böckerna inte kom till förlaget förrän igår blev jag lite nervös eftersom förlaget och jag inte direkt bor granne. Jag jobbar dessutom heltid i en annan stad och kan inte bara ge mig iväg hem eller åka bort för att hitta böckerna och åker på fredag. Därför blev jag så glad när jag hörde att de var i min stad i morse och jag kunde hämta dem efter jobbet.

Hon lyser så fint i solljuset med sin gröna färg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar