lördag 12 april 2014

Inplanerat inför sommaren

 Jag är inbokad med bokbord på Andra världar nu i slutet av april. Inte nog med det. Eftersom min bok kommer ut i slutet av april, strax före påsk (alltså nästa vecka) men jag hinner inte ha någon släppfäst precis då. Därför kommer den bli först efter Andra världar. För att jag är så otålig som jag är kan jag inte låta bli att hålla en liten smygrelease redan på Andra världar. Därför kan man hälsa på vid mitt bord på lördagen, klockan 15:4-16:15 för lite snacks och höja en skål innan man köper loss ett signerat ex. Kanske det kan finnas någon överraskning eller så för gästerna (inget bestämt än). Förutom mig kommer det finnas många andra spännande författare där och föreläsare inom framförallt fantasy.

I sommar blir det Stempunk och Swecon. Här blir det Alvhilda och lite Alvhildainspirerade smycken som möter Steampunk med kärlek. Förutom att hälsa på mig kan ni se på resten av utbudet, se på de gamla fantastiska tågen och gå på en bal på kvällen.

Jag hoppas vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar