onsdag 16 april 2014

Den stora dagen är kommen

Idag är den stora dagen som jag väntat på med spänning, och fler med mig, hoppas jag.

Idag ska Alvhilda ha kommit till förlaget, nytryckt och rykande färsk. Jag har själv ännu inte fått ta någon bok i min hand men jag ser fram emot det inför nästa vecka.

Förutom det har även Alvhilda fått ett utlåtande hos Bibliotekstjänst, skrivet av Karin Alvehus.
"Författaren utnyttjar mytologins erotiska inslag till fullo. Hon använder sig dessutom av de naturmytologiska karaktärernas dubbelnatur, dels goda och beskyddande, dels onda och förgörande, för att skapa moraliska dilemman."

Nu kan man alltså köpa min bok på Idus förlag, på Bokus, på Adlibris och på CDON. Hon kommer dessutom att finnas på Örebro stadsbibliotek och hon kan beställas in på alla bokaffärer och bibliotek i Sverige eftersom hon finns i bokrondellen.

Man kan även köpa boken direkt av mig och då får man den självklart signerad, men bara om man vill. Mig kan man antingen hitta genom att kontakta mig på alvhilda@hotmail.se eller komma till något av de evenemang jag är på för att sälja. Det går även bra att hugga tag på mig på stan, man vet aldrig, kanske kan jag ha en bok på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar