onsdag 27 februari 2013

Nu är programmet för Andra världar satt


Här kan man läsa programmet för andra världar. Det kan vara bra så man vet när man helst vill åka dit för att hälsa på och få till sig så mycket intressant som möjligt av bara farten. För i morgon kan man passa på att köpa biljett till ett rabatterat pris inne på Andra världars hemsida.

Jag hoppas vi ses. Jag och Nathalie Sjögren som skrivit I nattens mörker kommer ha högläsning under både lördagen och söndagen klockan halv två på lördagen och halv ett på söndagen. Jag hoppas vi ses och om ni kommer får ni nog uppleva ett rätt nervöst framträdande för det är mitt första i fråga om mitt skrivande.

Och ja just det, om ni kommer kan ni troligen få ett ex av spinn offen jag skrivit. En novell om en trasig kvinna, en bifigur från böckerna. Hon får rampljuset på sig här och får presentera sin vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar