tisdag 4 september 2012

Hur har det gått?

Jag har inte varit så aktiv på att uppdatera bloggen eller inne på Facebook men det är i det hela en bra sak. Anledningen är nämligen att jag har slitit hårt med redigeringen av boken. Jag la upp deadlinen för redigeringen vid månadsskiftet augusti/september och jag blev klar med den i söndags.

Nu återstår korrekturläsning, rättning och sedan flyger den rätt i händerna på lektören. Planen är att jag ska ordna det under september månader. Det hänger dock en del på min korrekturhjälp och hans tid.

Jag har lovat mina kära bokcirkelvänner att jag, under korrekturläsarens arbete, skall ägna mig åt att läsa den bok vi ska diskutera 23 september men istället har min hjärna börjat lockas av att skriva om andra boken och redigera det råmanuset till en bra text.

Jag måste bara be Ragnvald att införa några extra timmar varje dygn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar