söndag 23 mars 2014

Alvhilda snart redo

Efter att ha redigerat, läst och pillat i första boken inför tryck i flera månader nu, känns det skönt att få godkänna inlagan. Samtidigt har jag en mycket gnällig kritiker på min axel som hittar fel och småsaker som fortfarande finns i texten, men om jag lyssnar på hen kommer boken aldrig bli tryckt.

Nu väntar releasen och med den spännande utlottningar. Håll ögonen öppna inne på Alvhildas facebooksida. Om du prenumererar på den kommer chanserna att öka för just dig att kanske vinna en bok.

Jag har lärt mig många saker under de senaste månaderna saker som jag trodde mig ha koll på men som krävdes en del inlärning. Det kommer göra det lättare inför nästa bok. Vilken jag för övrigt redan börjat redigera. Ettan hann knappt kallna i utkorgen innan jag kastade mig över del två i trilogin. Jag har under flera månader känt ett sug efter att få skriva något nytt, lämna redigeringsträsket, men när Alvhilda - uppvaknandet väl var färdigt tog min längtan efter Steven över och jag ville kasta mig in i hans svåra förvrängda verklighet. Jag vill lida med honom igen, skratta med honom och Henri, känna värmen i hans starka kärlek.

Om allt går som jag hoppas, kommer Alvhilda - Steven och lidandet att ha lite spännande upptåg att vänta. Håll tummarna för det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar